Konkurs Miss Polski od kilkudziesięciu lat transmitowany na antenie telewizji Polsat, to wydarzenie, które cieszy się wieloletnim doświadczeniem i niepodważalną renomą wśród znawców świata piękna i mody.
Inwestując w rozwój naszych uczestniczek i przykładając szczególną uwagę do ich przygotowań, staliśmy się wiodącą platformą do promocji i kreowania wizerunku.
Współpracując z najlepszymi Partnerami jesteśmy w stanie zapewnić naszym widzom wyjątkowe widowisko podczas którego króluje kobiecość a jego oprawę tworzą największe gwiazdy sceny muzycznej.
Ideą konkursu Miss Polski jest promocja Polski oraz firm partnerskich poprzez ich wyraźną ekspozycję zarówno w trakcie przygotowań, Gal Finałowych,jaki podczas wszelkich imprez, akcji i konkursów międzynarodowych, w których biorą udział nasze Laureatki.
Kobiecość to dla nas coś więcej niż piękno!
Uczestniczki uczestniczą w szeregu spotkań i szkoleń. Angażujemy się w działalność charytatywną i staramy się uwrażliwić widzów na problemy społeczne. Inwestując w przygotowania i szkolenia staramy się przekazać im wartości szczególnie ważne dla nich samych, jak i dla każdego człowieka.
Nasze Laureatki to silne, mądrei wykształcone kobiety, które chcą mieć wpływna otaczający nas świat!
Każdego roku na antenie telewizji POLSAT królują widowiska, które noszą nazwę Festiwal Piękna. Są to trzy dni, podczas których widzowie w doskonałym czasie antenowym mają okazję śledzić zmagania najpiękniejszych kobieti mężczyzn z całego świata!
Jako organizator Festiwalu Piękna, bazując na wieloletnim doświadczeniuw produkcjach telewizyjnych, skupiamy się nie tylko na tworzeniu niezapomnianych widowisk, ale przede wszystkim na kreowaniu wizerunku zarówno naszych uczestniczek i uczestników, jak też Partnerów i Sponsorów konkursu.
Świadomość ciążącej na nas odpowiedzialności sprawia, że już od etapu przygotowań pracujemy z najlepszymi specjalistami i firmami dbając o jak najwyższe standardy wydarzeń promocyjnych i Gal finałowych. Wielomiesięczne przygotowania to doskonałe pole do wykorzystania do reklamy, promocji i współpracy na wielu płaszczyznach
Od lat budujemy także reputację jednego z najbardziej emocjonujących i spektakularnych wydarzeń telewizyjnych w Polsce. Rozszerzając naszą ofertę, a także wychodząc naprzeciw dynamicznie rozwijającym się standardom promocyjnym opartym także na reklamie w Social Media, kładziemy duży nacisk na wizerunek naszego konkursu i jego uczestniczek.
MISS POLSKI to konkurs, który wyróżnia się jakością, propozycją szkoleniową i promocyjną, a rozszerzona formuła pozwala na dłuższą i rozszerzoną ekspozycję nie tylko samego konkursu, ale przede wszystkim naszych Partnerów.
Stawiając na rozwój uczestniczek konkursu i ich intelekt podkreślamy główne założenia wyboru Miss, która jest nie tylko piękną, ale przede wszystkim wykształconą, pewną siebie i świadomą kobietą.
Całoroczna aktywność Laureatek jako reprezentantek Polski na arenie międzynarodowej w takich konkursach jak Miss Universe, Miss Supranational, Miss International czy Miss Globe daje możliwość ciągłej i atrakcyjnej współpracy.