Top

O konkursie

KILKA SŁÓW O NAS

Konkurs Miss Polski od kilkudziesięciu lat transmitowany na antenie telewizji Polsat, to wydarzenie, które cieszy się wieloletnim doświadczeniem i niepodważalną renomą wśród znawców świata piękna i mody. 

Inwestując w rozwój naszych uczestniczek i przykładając szczególną uwagę do ich przygotowań, staliśmy się wiodącą platformą do promocji i kreowania wizerunku. 

Współpracując z najlepszymi Partnerami jesteśmy w stanie zapewnić naszym widzom wyjątkowe widowisko podczas którego króluje kobiecość a jego oprawę tworzą największe gwiazdy sceny muzycznej.

Ideą konkursu Miss Polski jest promocja Polski oraz firm partnerskich poprzez ich wyraźną ekspozycję zarówno w trakcie przygotowań, Gal Finałowych, jak i podczas wszelkich imprez, akcji i konkursów międzynarodowych, w których biorą udział nasze Laureatki.

Kobiecość to dla nas coś więcej niż piękno!

Uczestniczki uczestniczą w szeregu spotkań i szkoleń. Angażujemy się w działalność charytatywną i staramy się uwrażliwić widzów na problemy społeczne. Inwestując w przygotowania i szkolenia staramy się przekazać im wartości szczególnie ważne dla nich samych, jak i dla każdego człowieka.

Nasze Laureatki to silne, mądre i wykształcone kobiety, które chcą mieć wpływ na otaczający nas świat!

Każdego roku na antenie telewizji POLSAT królują widowiska, które noszą nazwę Festiwal Piękna. Są to trzy dni, podczas których widzowie w doskonałym czasie antenowym mają okazję śledzić zmagania najpiękniejszych kobiet i mężczyzn z całego świata!

Jako organizator Festiwalu Piękna, bazując na wieloletnim doświadczeniu w produkcjach telewizyjnych, skupiamy się nie tylko na tworzeniu niezapomnianych widowisk, ale przede wszystkim na kreowaniu wizerunku zarówno naszych uczestniczek i uczestników, jak też Partnerów i Sponsorów konkursu.

Świadomość ciążącej na nas odpowiedzialności sprawia, że już od etapu przygotowań pracujemy z najlepszymi specjalistami i firmami dbając o jak najwyższe standardy wydarzeń promocyjnych i Gal finałowych. Wielomiesięczne przygotowania to doskonałe pole do wykorzystania do reklamy, promocji i współpracy na wielu płaszczyznach

Od lat budujemy także reputację jednego z najbardziej emocjonujących i spektakularnych wydarzeń telewizyjnych w Polsce. Rozszerzając naszą ofertę, a także wychodząc naprzeciw dynamicznie rozwijającym się standardom promocyjnym opartym także na reklamie w Social Media, kładziemy duży nacisk na wizerunek naszego konkursu i jego uczestniczek.

MISS POLSKI to konkurs, który wyróżnia się jakością, propozycją szkoleniową i promocyjną, a rozszerzona formuła pozwala na dłuższą i rozszerzoną ekspozycję nie tylko samego konkursu, ale przede wszystkim naszych Partnerów.

Stawiając na rozwój uczestniczek konkursu i ich intelekt podkreślamy główne założenia wyboru Miss, która jest nie tylko piękną, ale przede wszystkim wykształconą, pewną siebie i świadomą kobietą.

Całoroczna aktywność Laureatek jako reprezentantek Polski na arenie międzynarodowej w takich konkursach jak Miss Universe, Miss Supranational, Miss International czy Miss Globe daje możliwość ciągłej i atrakcyjnej współpracy.